Lämna sidan close

Bra att du hittat hit!

Vi vänder oss till alla tjejer
cis eller trans
och unga transpersoner*.

Du kan prata med oss.
Du väljer själv vad du vill
prata om.

Om du är glad eller ledsen
arg eller har blivit utsatt
för något.

Inget är för stort
eller för litet
att prata om.

 

Vi som är volontärer
är tjejer
cis eller trans
och unga transpersoner.

Vi finns här
för att lyssna på dig.

Du får vara anonym
om du vill.

Allt du säger
stannar mellan oss.

 

Vill du prata med oss?

Du kan chatta med oss.
Du kan maila oss
eller boka en träff.

 

*En cisperson känner sig
som samma kön
som andra tycker att den är.

En transperson känner sig
inte som samma kön
som andra tycker att den är.

En transperson kan vara tjej.
Det heter transtjej.

En transperson kan vara kille.
Det heter transkille.

En transperson kan vara
varken kille eller tjej.
Eller både kille och tjej.
Det heter icke-binär.

Du bestämmer själv
vad du har för kön.

Lämna sidan snabbt!