Lämna sidan close

Boka oss!

Vi kan komma till din skola och prata
om sex, ömsesidighet
och sexuellt våld.

Vi kan komma
och ha feministiskt självförsvar
på din fritidsgård.

Vi kan komma
till era evenemang
och berätta om jouren.

Det är många som vill
att vi ska delta i olika evenemang.
Det tycker vi är kul.

Det är bra att ta kontakt med oss tidigt.
Helst några månader
innan ni vill att vi ska komma.

Vårt skolpass
kan vi erbjuda snabbare.

Vår föreläsning om sexuella trakasserier
kan vi erbjuda snabbare.

 

Här finns mer information om vad vi kan göra!

 

 

 

 

 

 

  • Har du en idé om vad vi kan göra?
    Det kan handla om
    att vi kommer till din skola
    arbetsplats eller fritidsgård.
    Du kan mejla oss på: boka@uppsalattj.se
Lämna sidan snabbt!