Du kan markera text på webbsidan och få det uppläst av verktyget Talande Webb.
Vi kan komma till
dagliga verksamheter,
boenden,
fritidsgårdar och
skolor.
Vi kan prata om samtycke och relationer.
Vi kan berätta om jouren.
Vi kan ha feministiskt självförsvar.
Vi kan ha samtalsgrupper
om olika ämnen.
Du kan boka oss
genom att mejla eller ringa.
Telefonnumret är:
073-6810480
Mejladressen är:
boka@uppsalattj.se
Symbolerna på hemsidan är hämtade från www.bildstod.se och är skapta av ARASAAC, Sclera och Linn Greaker Design. Symbolerna går under licenserna CC BY-NC-SA, CC-BY-NC, CC-BY-NC-ND.