Du kan markera text på webbsidan och få det uppläst av verktyget Talande Webb.

Hos oss kan du få
stöd.
Om du vill ha stöd
klicka här.

Vi utbildar även
om olika ämnen.
Vi håller i
samtalsgrupper.
Vill du boka oss
klicka här.

Du kan också
jobba hos oss
som volontär.
Vill du bli volontär
klicka här.

Vill du veta mer
om Uppsala tjej- och transjour
klicka här.

Du kan kontakta oss
genom att ringa.
Våra telefonnummer är:
076-052 99 30
073-681 04 80
Du kan också
mejla oss.
Våra mejladresser är:
info@uppsalattj.se
boka@uppsalattj.se
Symbolerna på hemsidan är hämtade från www.bildstod.se och är skapta av ARASAAC, Sclera och Linn Greaker Design. Symbolerna går under licenserna CC BY-NC-SA, CC-BY-NC, CC-BY-NC-ND.